pendedahan eksklusip

"mishu abg!!"

baru je aku story psl hausmet aku pondan tu bercerai ngan pakwe die, tup2 since last week kerap lak aku nampak kelibat brader tu lam umah ktorg. ye btol..dorg da berbaek dh. biasa la lme mana sgt la nk putus kasih nh kn, kalo dh cinta sejati tu break kejap je kang rindu menggelupur la nk blk. walo mcm mne pn, ksian lak aku tgk brader tuh, ye la, last few weeks baru je aku tgk pondan tuh angkut laki laen bwk msk bilik, pe kejadahnye kemunculan brader tu secara tiba2 lak kn, tanggapan negatif aku kuat mengatakn "kompom brader nh kne klepet lg ngan bapok nh". Bodo gak brader nh pn, aritu bkn maen msg aku wat luahan prasaan pondan nh wat dia cm tunggui kayu la, nk jaga mak la, alih2 balik jugak. tapi kepulangan brader tuh kali nh tidak lagi bersama "anak" dorg yg dulu. mksudnye die x bwk blk kucing la, kalo x hangin gak aku nk kne thn bau taik kucin tu ari2. Kepulangan brader tuh kali nh telah membawa kepada satu penemuan saintifik baru, sbg saintis x bertauliah aku telah menyaksikan sendiri bagaimana fenomena nh terjadi tapi aku xde penjelasan yg jelas bagaimana sume nh boleh berlaku. Ok here it goes, tahukah anda pondan sbenarnye boleh BERTELOR? maksud aku bkn telur yg dh mmg naturally attached kt pondan tuh, nh telur yg leh mnetas dan mngeluarkn burung!! in case ade org yg brfikiran lucah, burung yg aku maksudkn adalah burung nuri,(aku rasa la, aku pun tatau pe nme burung nh..haha) ko tgk la gamba kt bawah tu, nh real punya aku snap pkai hp aku td bukan search kt google ok!
"kami la anak pondan terbaru"



"yg belah kiri ek bkn kanan"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...