masalah dunia!!

hehe

penah x naek public transport?x kira la bas ke lrt ke janji masa naek tuh penuh manusia yang x dikenali dalam tu. For sure penah nampak pengkid or pondan kn? before tu jgn salah sangka lak, entri nh memang bkn bersifat nk mengutuk keadaan "natural" pondan or pengkid, aku bukan racist, walopon aku menganggap pondan n pengkid nh adalah satu bangsa baru dalam sejarah kemanusiaan kt muka bumi nh. aku x benci pondan, kalo aku benci watpe la aku duk serumah ngan pondan. aku x benci pondan, kalo aku benci mcm mne aku leh ade kwn pondan. aku benci housemate aku yg pondan tu je. sebab housemate aku tu pondan, ramai tersalah sangka yg aku benci pondan. dorg bukan tahan konvoi keamanan ke gaza pun, seburuk2 perangai pondan yahudi lagi celaka tau.

"x sejahat yahudi"
tapi nh bkn main point die aku tgh buang masa menulis nh, masalahnye skang, kewujudan masyarakat pondan dan pengkid nh semakin berlambak, orang kata pe tu, bak cendawan tumbuh lepas ujan. mana x risaunye kn, yang da transform jadi pondan nh da bpe juta dh, lepas tu tgk lak yang jadi bf dorg. pengkid ke?pondan gak ke? dah tntu la laki sejati. ko bilang pulak laki skang nh tinggal bpe kerat je? kalo g kapel ngan pondan lak, dah tnggal bpe dh. tu yg jd gay tu, xnk kira skali? haa..last2 tinggal aku sorg je..(hahaha)

"laki sapa tah ni?"
pompuan lak skang belonggok, yang cun bsepah2, yang x cun lg bsepah2, soalan die skang spe yg nk jd laki dorg nh? nk wat calon suami lak bukan leh maen petik pastu ajak kawen je, nk cr laki keturunan baik2, ade keje sume, kalo smpai tahap nh hensem x hensem aku rasa bkn jd mslh dh skang nh. Try bukak paper tgk, ari2 ade je, anak laki trajang bapak, teman lelaki dera anak, suami org lari ikut indon, isap dadah, bunuh family sendiri, menganggur, mencopet, merempit segala bagai jenayah la ada. yg jadi perogol bersiri pun ramai. bkn muda, tgk paper arini, pak cik dreba teksi je pn, da rogol lebih drpd 10 org budak skolah. x ngeri ke? baru2 nh aku terbaca 1 forum gay, mengejutkn most of them da kawen ada anak. kawen sume tuh just as a cover, "kalo x pecah lobang la beb" kata dorg la kn. haa jangan pikir bukan2 lak, bkn nye aku sj2 baca forum tu, mslhnye ade invitation for sex party, sebagai lelaki yang rakus aku trus klik!! tgk2..hambek ko, sume "batang kali" celaka!! yang aku paling kesian pompuan yang end up ngan laki prangai busuk, busuk cmne?x mandi ke? terpijak taik kucing ke? salah2...busuk ske pow pompuan, yg spesis nh aku paling x thn, mcm mne laki boleh bgantung kt pompuan lak? ko laki keje cr duit sndiri la, pompuan nh pn 1 hal, ko duk speedo laki2 bongok nh watpe, da la xde masa depan, harap muke je market tp sambah, layak duk lam tong sampah je. pengkid aku xnk ckp byk la, sbb kewujudan dorg aku rs x sebanyak pondan, pompuan kn ramai pe nk risau, lgpn kiut pe pengkid nh.(hahaha)

"kiut kn??"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...