walimatulurus~

wussup geng?aku nk kawen dh ke?blom lg, sj je brangan nk jemput org g knduri kawen. Smlm kn 10.10.10 so byk org pilih tarikh tu tuk kawen, tunggu taun dpn aku rs lg ramai kut, 11.11.11. isk kalo aku ada duit nk gak aku kawen time tuh.isk3..sygnye aku seorg yg miskin tegar. tapi tu sume x penting, bikin serabut kepala otak je, dulu elok2 aku rs ms depan dh kompom n pasang niat kawen awal mak aku sound "jgn kawen awal, bls jasa mak pak dlu, xkn dah nk bela anak org dh kut". ckp nk kawen kt awek lak, "rilek la dulu b, watpa kawen awal2, enjoy la dulu". elok wa bru start nk blaja blk dan2 je sume nk suh kawen, mentang2 la skang nh byk sdara mara sume kawen, xkn aku nk kne kawen skali kut? kusut tul la.
da lma gak aku x tulis nh, geli je aku rasa jari nh nk geletek keyboard, tp memandangkn keadaan dh memaksa aku terpaksa gak menahan geli(haha). bukan bz sgt pn sbenarnye, in fact i got millions of story to tell, tp kalo nk mnulis nh biasanya tunggu kepala srabut dlu, kalo duk hepi elok2 watpe nk ssh2 wat luahan prasaan kt sini kn?

okey main point die sbenarnye majlis konvo kt upnm tuh, 1st konvo kut. mesti la meriah gle kn. lupe lak tahniah wat mmbe2 yg berjaya mengkonvokn diri ek, korg best sbb tu dpt konvo, aku x best, sbb tu la jd kadet lg.isk3..terkilan gak sbenarnye, lagi 1 sem je pn spatutnya aku dh jd seorg pemegang ijazah sarjana muda dh, all my hard work (err hard ke??haha) slama 4 taun nh terbazir cmtu je. berat mata memandang berat lagi menggalas bebanan kn, cm lagu tema bersamamu tuh. tapi apa leh wat aku yg mintak sume nh, bknnye de org wat dajal kt aku pun kn, so nk x nk i have to face the consequences. Mula2 tgk gamba2 mmbe2 konvo baling2 topi, pakai no 1 yg smart tuh, aku rasa berbulu gak la, npe la aku x smpat nk rasa sume tuh. bile aku pikir2 blk n kenangkn blk aku rs, ari konvo tu je kut yg nk hepi pn, lpas tu nk kna ngadap sume bnda2 yg melecehkn tu aku rs aku x sanggup gak.(haha)
so pesanan wat kwn2, dont u ever deviate from ur course otherwise u gonna end up grounded or collision. gle smangat laut lak kn.haha..the truth is xde bnde pn yg snang lam idup. cheers!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...